Rozwój = Wiedza + Edukacja

Projektowanie i zlecanie badań rynku pracy sektora IT

Identyfikacja potrzeb tworzenia sektorowych ram kwalifikacji oraz kwalifikacji

Rekomendowanie rozwiązań oraz zmian legislacyjnych w obszarze edukacji

Współpraca w zakresie porozumień edukacyjnych

previous arrow
next arrow
Slider

Co trzeci ankietowany przez globalną agencję Gartner deklaruje, że dopiero pandemia stała się dla jego pracodawcy wystarczająco silnym bodźcem do wypróbowania pracy zdalnej.

Z raportu Devire wynika, że w samej Polsce pracę z domu po raz pierwszy w czasie pandemii umożliwiło 67 proc. firm. Z kolei 13 proc. organizacji deklaruje, że w ich przypadku wprowadzenie pracy zdalnej jest niemożliwe - ze względu na charakter pracy czy brak potrzebnego sprzętu. Ale nawet te firmy, które z pracy zdalnej korzystają chętnie i od długiego czasu, dziś mierzą się z niespodziewanymi trudnościami.

Pełna praca zdalna lub hybrydowe do niej podejście wymaga wielu udoskonaleń w systemach informatycznych firm. Obserwujemy narodziny nowego cyfrowego świata, do którego należy się dostosować, aby przetrwać i odnosić sukcesy.  Jakiego więc wsparcia ICT będzie potrzebował nowy, pocovidowy model pracy?

Zapraszamy do wysłuchania rozmowy z naszymi ekspertami:

Wiesław Paluszyński, Prezes PTI, przewodniczący Rady ds. Kompetencji Sektora Telekomunikacja i Cyberbezpieczeństwo, Członek Sektorowej Rady ds. Kompetencji - Informatyka

Michal Paschalis – Jakubowicz, Prezes Oktawave lidera rozwiązań chmurowych w Polsce, członek zarządu Grupy K2.

Tomasz Klekowski, Doradca ds. transformacji cyfrowej, członek Rady ds. Kompetencji Sektora IT, niegdyś General Manager Intel w regionie Central Eastern Europe  i dyrektor ds. transformacji cyfrowej w regionie EMEA, Członek Sektorowej Rady ds. Kompetencji - Informatyka

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się na nasz newsletter!

Lider projektu:


Partner projektu:

Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji

Projekt nr UDA-POWR.02.12.00-00-0002/16 jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020